Maciej Myszka - Absolwent I Liceum Ogólnokształcącego im. Tadeusza Kościuszki w Starachowicach oraz Akademii Górniczo-Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie. Ukończył studia na kierunku Inżynieria Środowiska uzyskując tytuł magistra inżyniera. Wieloletni Prezes Stowarzyszenia "JES-Jakość Energia Starachowice" oraz były przewodniczący Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego w Starachowicach. Od 2020 roku zatrudniony w Urzędzie Miejskim w Starachowicach, początkowo na samodzielnym stanowisku Energetyka Gminnego, a następnie od 2021 roku pełnił rolę Kierownika Referatu Ochrony Środowiska. Pasjonat fotografii z powietrza za pomocą drona.
Sekretarz Miasta zapewnia sprawne funkcjonowanie Urzędu i w tym zakresie nadzoruje działalność referatów, równorzędnych komórek organizacyjnych Urzędu oraz bezpośrednio kieruje podległymi komórkami organizacyjnymi.
Do zadań Sekretarza należy w szczególności:
-
Inicjowanie koniecznych zmian w zakresie struktury organizacyjnej Urzędu oraz przepisów związanych z organizacją pracy w Urzędzie;
-
Nadzór nad właściwym stosowaniem instrukcji kancelaryjnej w komórkach organizacyjnych urzędu;
-
Koordynacja zadań obronnych, wynikających ze szczególnych regulacji prawnych, podejmowanych przez referaty, biura, zespoły i samodzielne stanowiska pracy;
-
Współuczestniczenie w organizowaniu kontaktów Prezydenta z przedstawicielami innych środowisk;
-
Organizowanie wymiany doświadczeń z innymi gminami;
-
Przeprowadzanie konsultacji społecznych;
-
Nadzór merytoryczny i koordynacja pracy poszczególnych stanowisk na sesjach Rady Miejskiej i posiedzeniach komisji;
-
Opracowywanie sprawozdań z wykonania uchwał Rady;
-
Realizacja zadań w zakresie koordynacji i zabezpieczenia wyborów i referendów;
-
Współpraca z organami, urzędami i instytucjami w zakresie realizowanych zadań;
-
Opracowywanie wniosków o przyznanie odznaczeń państwowych;
-
Koordynacja działań związanych z dostępem do informacji publicznej.
Sekretarz prowadzi powierzone sprawy Gminy w zakresie ustalonym przez Prezydenta.
Przy wykonywaniu swoich kompetencji i zadań Sekretarz działa w granicach określonych imiennymi pełnomocnictwami i upoważnieniami udzielonymi przez Prezydenta.
Sekretarz prowadzi nadzór nad:
1. Referatem Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych,
2. Zespołem Organizacyjnym,
3. Biurem Rady Miejskiej.
Dane kontaktowe:
Sekretarz Miasta
Pok. 129 (I piętro)
tel: 41-273-82-94
e-mail: sekretarz@starachowice.eu